Win een Oculus GO, Google Home kit of een fles Lemoncello

22/03/2019 - 13:59

banner adv instagram contest Lemoncello, google home kit, oculus Go vr

The Lemon Games – May the lemons be ever in your favour

Lemon kijkt constant uit naar nieuw talent. En we zijn ervan overtuigd dat dat nieuw talent te vinden is onder studenten en recent afgestudeerden. Maar hoe vinden deze talenten hun weg naar ons bedrijf? Ofwel laten we een pad van broodkruimels achter dat hen naar de ClubHouse leidt. Ofwel ontvoeren we hen en halen we ze gewoon zelf naar hier. Ofwel trekken we nieuwe werkkrachten aan met een interactieve Instagramwedstrijd. Ons realistisch management team verkoos uiteraard het laatste voorstel. En zo gezegd, zo gedaan. Op vrijdag 1 maart, ging onze eerste editie van de Lemon Games van start met coole prijzen zoals een Oculus VR go, Google Home kit mini of een fles Lemoncello!

The Lemon Wat?

We werkten The Lemon Games uit om onze merkbekendheid te vergroten onder jonge potentiële Lemon Squeezers. Concreet houdt het een interactieve Instagramwedstrijd in waarmee 3 verschillende prijzen te winnen zijn. Om een van deze prijzen te winnen, moeten deelnemers een bepaalde actie ondernemen. En bij elke specifieke prijs hoort een specifieke actie of zogenaamde Lemon Game.

De eerste Lemon Game is voor de lemoncello lovers. En je kan al raden wat de prijs is… Een fles van onze eigen gepersonaliseerde limoncello, genaamd Lemoncello, natuurlijk. Om kans te maken op zo’n fles huisgemaakte Lemoncello, moeten de deelnemers enkel ons Instagramaccount volgen en twee drinkbuddies taggen in de reacties van de wedstrijdpost. Zo simpel is het!

In de tweede Lemon Game strijden deelnemers voor een Google Home Kit mini. Deze fantastische prijs gaat naar de deelnemer die de meest creatieve banner maakt van zijn of haar interpretatie van onze slogan “Let’s do IT together” en deze post op zijn of haar Instagram profiel met de hashtag #lemongamesbanner.

Tenslotte, de derde en laatste Lemon Game. En die is eigenlijk niets meer dan de dynamische variant van de tweede. Concreet draait het hier dus niet om de meest creatieve banner, maar om de meest creatieve video van zijn of haar interpretatie van onze slogan “Let’s do IT together”. En die dient uiteraard ook gepost te worden op het eigen Instagramprofiel, maar dan met de hashtag #lemongamesvideo. De prijs die te winnen valt? Een Oculus GO VR headset. De moeite waard dus!

Studentenverenigingen

Om in één klap veel studenten en recent afgestudeerden te bereiken, werken we voor deze wedstrijd samen met twee studentenverenigingen: Europakring in Antwerpen en Industria in Leuven. Zij zullen helpen om de kennis van de wedstrijd te vergroten en om potentiële deelnemers te engageren. Daarnaast maken we ook gebruik van een eigen promotiemiddel, namelijk Lemon stickers, die we uitdelen aan studenten.

Voor zij die nog willen deelnemen: de wedstrijd eindigt op 15 april 2019. Dus doe nog snel mee om één van deze leuke prijzen te winnen!